Depresja to nasz wspólny, coraz powszechniejszy problem

Maja Marklowska-Dzierżak
07-03-2018, 00:00

Z okazji Ogólnopolskiego Dnia Walki z Depresją zainaugurowano w tym roku dwie kampanie społeczne. Obie mają na celu zwrócenie uwagi na tę powszechną chorobę, poprawę dostępu pacjentów do szybkiej diagnostyki i leczenia oraz zmianę sposobu postrzegania specjalistów, którzy mogą chorym pomóc.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
Rozpoczęta 20 lutego 12. edycja kampanii „Forum Przeciw Depresji”, której organizatorem jest firma Servier, zwraca uwagę na depresję nastolatków. Do niedawna o depresji dzieci i młodzieży mówiło się niewiele. W poprzedniej klasyfikacji zaburzeń psychiatrycznych nie było nawet takiej jednostki chorobowej. Tymczasem według szacunków różne objawy depresji może mieć nawet co trzeci nastolatek. A ponieważ bywają one niecharakterystyczne i różnią się od objawów depresji u dorosłych, czasem trudno je odróżnić od buntu młodzieńczego. Nasilenie buntu i myśli samobójcze „Granica między depresją a...
Zobacz dalszą część…

Dostęp do tego i wielu innych artykułów otrzymasz posiadając subskrypcję Pulsu Medycyny

Prenumerata elektroniczna
  • E-wydanie „Pulsu Medycyny” i „Pulsu Farmacji”
  • Nieograniczony dostęp do kilku tysięcy archiwalnych artykułów
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach
1-miesięczna
19,90 16,18 zł netto
12-miesięczna
199,00 161,79 zł netto
Prenumerata papierowa i elektroniczna 12-miesięczna
  • Papierowe wydanie „Pulsu Medycyny” (co dwa tygodnie) i dodatku „Pulsu Farmacji” (raz w miesiącu)
  • E-wydanie „Pulsu Medycyny” i „Pulsu Farmacji”
  • Nieograniczony dostęp do kilku tysięcy archiwalnych artykułów
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach
249,00 zł 230,55 zł netto
Najważniejsze dzisiaj
Tematy
Puls Medycyny
/ Depresja to nasz wspólny, coraz powszechniejszy problem
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.