Minister zdrowia powołał komitet nadzorujący wdrożenie centralnych e-usług w POZ

KM/Dziennik Urzędowy Ministra Zdrowia
opublikowano: 22-09-2022, 16:03

Minister zdrowia powołał Komitet Sterujący Projektu „Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia z wykorzystaniem narzędzia centralnego (akronim „Centralne e-usługi POZ” lub „eGabinet+”)”.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
Niedawno, zarządzeniem z 25 sierpnia, minister zdrowia powołał Komitet Sterujący Projektu “Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia“.
Niedawno, zarządzeniem z 25 sierpnia, minister zdrowia powołał Komitet Sterujący Projektu “Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia“.
pcess609

Zarządzenie w tej sprawie ukazało się 22 września 2022 w Dzienniku Urzędowym. Wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

Komitet jest organem pomocniczym ministra zdrowia. W jego skład wchodzą:

1. przewodniczący komitetu – dyrektor komórki organizacyjnej Ministerstwa Zdrowa właściwej do spraw e-zdrowia;

2. zastępca przewodniczącego komitetu – zastępca dyrektora komórki organizacyjnej Ministerstwa Zdrowa właściwej do spraw e-zdrowia;

3. członkowie:

  • przedstawiciel komórki organizacyjnej Ministerstwa Zdrowa właściwej do spraw e-zdrowia, pełniący funkcję głównego użytkownika w projekcie
  • przedstawiciel komórki organizacyjnej Ministerstwa Zdrowa pełniącej funkcję instytucji pośredniczącej dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014–2020, pełniący funkcję głównego użytkownika w projekcie,
  • przedstawiciel Centrum e-Zdrowia, pełniący funkcję głównego dostawcy w projekcie,
  • przedstawiciel Narodowego Funduszu Zdrowia, pełniący funkcję głównego dostawcy w projekcie;

4. Sekretarz komitetu – pracownik komórki organizacyjnej Ministerstwa Zdrowa właściwej do spraw e-zdrowia.

Do zadań komitetu należy zarządzanie projektem, w tym w szczególności:

1. monitorowanie realizacji projektu;

2. dostarczanie wytycznych dla projektu;

3. weryfikowanie zgodności projektu z przyjętymi celami i utrzymaniem zakresu, kosztów i terminów realizacji projektu;

4. zatwierdzanie dokumentów projektu;

5. zatwierdzanie planów nadzwyczajnych w przypadku przewidywanego przekroczenia tolerancji na poziomie etapu projektu;

6. podejmowanie decyzji w zakresie reakcji na przekazane ryzyka i zagadnienia;

7. nadzorowanie dostarczenia produktów projektu;

8. zatwierdzenie raportu końcowego i udzielenie zgody na zamknięcie projektu.

Źródło: Dziennik Urzędowy Ministra Zdrowia

ZOBACZ TAKŻE: Recepty papierowe pochłaniały trzy czwarte czasu lekarzy POZ. Jak jest teraz?

Powstał komitet ds. wdrożenia w POZ narzędzi e-zdrowia

Źródło: Puls Medycyny

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.