Znany Lekarz z telewizora

MAR
27-12-2017, 11:37

Serwis ZnanyLekarz.pl ruszył z kampanią reklamową zachęcającą do umawiania wizyt lekarskich za pośrednictwem platformy internetowej. Spoty reklamowe emitowanej będą do maja 2018 roku.

Reklamy serwisu emitowane będą w największych stacjach telewizyjnych oraz serwisach VoD. Hasło przewodnie kampanii brzmi - "Znajdź lekarza, wybierz termin i umów wizytę". Twórcy kampanii - agencja Cut The Mustard - przygotowali trzy wersje spotu, który w zabawny sposób pokazuje kontrast pomiędzy umawianiem się do lekarza przez telefon i za pośrednictwem ZnanyLekarz.pl.

"Rezerwowanie hotelu czy zamawianie jedzenia przez Internet stało się dla Polaków czymś powszednim. Umawianie wizyt lekarskich online jest tak samo łatwe, niestety nadal nie wszyscy zdajemy sobie z tego sprawę. Wierzymy, że silna kampania telewizyjna wsparta reklamą w sieci wzmocni świadomości naszej usługi jak i samej marki ZnanyLekarz.pl. Chcemy, żeby każdy wiedział, że za pośrednictwem naszego portalu może nie tylko w prosty i szybki sposób znaleźć odpowiedniego dla siebie specjalistę, ale też wybrać dogodny termin i umówić się na wizytę"– mówi Piotr Radecki, menedżer ZnanyLekarz.pl.

Dzięki kampanii serwis chce zachęcić Polaków do częstszego korzystania z portalu w celu umawiania wizyt lekarskich. Jednocześnie prowadzona przez portal reklama ma promować Internet, jako łatwy sposób umawiania wizyt lekarskich.

Jak wyszło? Zobaczcie sami.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Źródło: Puls Medycyny

Podpis: MAR

Puls Medycyny

System ochrony zdrowia / Znany Lekarz z telewizora
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.