Telefoniczna Informacja Pacjenta wystartuje w nowej odsłonie

EK
opublikowano: 01-08-2019, 14:38

Telefoniczna Informacja Pacjenta od 2 września będzie dostępna przez 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia, również w weekendy i święta. Jak zapewnia NFZ, poszerzy się także zakres oferowanych informacji.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna

Możliwość rozwoju usług TIP i zapewnienie całodobowej obsługi to efekt zawartej 30 lipca umowy z firmą CCIG Group, która przez najbliższe dwa lata będzie zajmowała się obsługą infolinii.

Telefoniczna Informacja Pacjenta w nowej odsłonie będzie dostępna od 2 września, od godz. 8 rano. Oprócz całodobowej dostępności TIP zaoferuje również informacje o miejscach świadczenia nocnej i świątecznej opieki lekarskiej i najbliższych SOR-ach, o dostępności leków. Konsultanci będą posługiwali się także językiem angielskim. Będzie możliwość zamówienia rozmowy z tłumaczem języka migowego oraz skorzystania z chatu i maila. Ponadto na telefony od pacjentów ma czekać większa liczba konsultantów, co ma pozwolić na skrócenie czasu oczekiwania na rozmowę. Jak zapewnia NFZ, jakość działania TIP będzie stale monitorowana przez fundusz. EK

Źródło: Puls Medycyny

Podpis: EK

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.