Superbrands dla Dr Irena Eris i Lirene

Redakcja
opublikowano: 12-08-2010, 00:00

W piątej edycji konkursu Superbrands marka Dr Irena Eris kolejny raz zdobyła wyróżnienie i jest jedyną polską marką kosmetyczną, która otrzymała ten tytuł po raz piąty.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
W kategorii Cosmetics Dr Irena Eris znalazła się na drugim miejscu w - tuż za Chanel. Głosami Rady Marek, nagrodę Superbrands 2010 otrzymała również Lirene – marka także znajdująca się w portfelu firmy Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris.

Na zachodnich rynkach tytuł ten jest jednym z najważniejszych wyróżnień dla brandu. A w wielu w wielu krajach zdobycie tego wyróżnienia stanowi dla konsumentów istotne kryterium wyboru. Jest to możliwe dzięki czytelnym zasadom nominowania i nagradzania przez niezależne jury (Radę Marek) składające się z przedstawicieli biznesu, instytutów badań marketingowych, agencji reklamowych i mediów. Ocenia ono pozycję i reputację marek i korzyści, które oferują klientom.
Superbrands to międzynarodowy projekt, realizowany w wielu krajach świata, którego celem jest wyłonienie najsilniejszych marek. Pomysłodawcą programu Superbrands jest światowa organizacja The Superbrands Ltd.

Źródło: Puls Medycyny

Podpis: Redakcja

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.