Sprawdź, dokąd i jak Stefan jedzie na kurację

  • Iwona Kazimierska
opublikowano: 11-08-2015, 16:08

Tak brzmi hasło projektu edukacyjnego Polskiej Grupy Uzdrowisk, którego głównym celem jest zwrócenie uwagi na dostępność uzdrowisk dla każdego kuracjusza oraz zapoznanie z ofertą leczniczą ośrodków. Główny bohater filmu promocyjnego, Stefan zabiera nas w podróż edukacyjną od wizyty u lekarza po pobyt w uzdrowiskach należących do PGU w celach zarówno leczniczych, jak i wypoczynkowych.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna

Projekt nie tylko zwraca uwagę na atrakcje uzdrowisk i zabiegi dostępne w ośrodkach Polskiej Grupy Uzdrowisk, ale również tłumaczy, w jaki sposób można ubiegać się o wyjazd do uzdrowiska oraz w czym specjalizują się poszczególne zdroje.

Główna postać akcji edukacyjnej PGU jest osobą, która zasługuje na regenerację i wypoczynek. Dlatego dowiaduje się o różnych możliwościach wyjazdu i decyduje zadbać o swoje zdrowie. Tournée po uzdrowiskach należących do PGU ma na celu objaśnienie przyszłym kuracjuszom, w jaki sposób można wyjechać, co dokładnie czeka na nich w uzdrowisku i przede wszystkim, jakie korzyści dla zdrowia i kondycji psychofizycznej można wynieść z takiego pobytu.

Pod kątem akcji przygotowano specjalny kanał na YouTube, gdzie można zobaczyć już pierwszy klip ze Stefanem, stronę www kampanii, newslettery i infografiki. Podróż Stefana to historia odcinkowa, a bohater będzie podróżował po każdym uzdrowisku z osobna wskazując najważniejsze cechy danego kurortu w obszarze lecznictwa, rehabilitacji, atrakcji okołoturystycznych oraz wypoczynku. Pierwszym punktem na mapie, do którego dotrze Stefan 17-21 sierpnia, będzie Uzdrowisko Świeradów-Czerniawa. Słynie ono przede wszystkim z radonu i doskonałej jakości borowiny leczniczej oraz szerokiej oferty SPA i wellness. O szczegółach, oczywiście, opowie Stefan.

Pomysł na projekt edukacyjny wziął się stąd, że wiele osób, które wymagają kuracji uzdrowiskowej, nie wie, w jaki sposób może ubiegać się o wyjazd. Nie zdają sobie też sprawy z uzdrowiskowych ofert leczniczych i rehabilitacyjnych, a poza tym często lekceważą objawy chorobowe, również te związane z kondycją psychiczną, takie jak długotrwałe uczucie przemęczenia, stres, a nawet depresja. Kampania ma na celu ukazanie uzdrowisk należących do PGU jako wyspecjalizowanych pod kątem szerokiej grupy kuracjuszy – od pacjentów onkologicznych, po ofertę dla osób szukających weekendowego relaksu i wyciszenia.

Źródło: Puls Medycyny

Podpis: IKA

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.