Sanofi przedstawiło nowy logotyp i ujednoliconą markę
Sanofi zaprezentowało nową, ujednoliconą markę korporacyjną i nowe logo. Stawia na spójną komunikację wszystkich swoich marek.

"Dwie fioletowe kropki symbolizują naukową podróż między punktem wyjścia – ciekawością i gotowością do kwestionowania status quo i pytania „a co jeśli?” - oraz linię mety - czyli momentem odkrycia innowacyjnych rozwiązań terapeutycznych mających wpływ na ludzkie życie" - wyjaśnia koncern.

Sanofi podkreśla, że nowe logo odzwierciedla nowy cel i ambicję Sanofi i jest zainspirowane prostym i zorientowanym na ruch kodem, charakterystycznym dla branży technologicznej.
Nowe logo to efekt trwającej transformacji
“Wywodząc się z różnych spółek, Sanofi jest dziś połączeniem wielu kultur, tożsamości i marek” - zwraca uwagę Sanofi.
Zdaniem Sanofi “nowy, ujednolicony wizerunek firmy jest głęboko zakorzeniony w tym dziedzictwie i po raz pierwszy łączy swoją różnorodną historię w jedną, wspólną tożsamość. Jest symbolem dotychczasowej drogi i manifestacją ambitnej strategii na przyszłość”.
Jak wyjaśnia Paul Hudson, CEO Sanofi, w 2019 r. firma uruchomiła strategię “Play to Win”, która koncentruje się na wykorzystaniu własnej platformy do innowacji zorientowanej na odkrywanie leków i szczepionek. - Nasza nowa marka jest naturalnym i ważnym krokiem naprzód w tej podróży i odzwierciedla spójny sposób pracy firmy na rzecz spełnienia naszej wspólnej ambicji, aby zmieniać oblicze medycyny - mówi.
Sanofi - jedna tożsamość
Firma poinformowała, że dotychczasowe nazwy działów biznesowych, wchodzące w skład firmy, czyli Sanofi Pasteur i Sanofi Genzyme, dedykowane odpowiednio szczepionkom i lekom wysokospecjalistycznym, podobnie jak wszystkie inne przejęte przez firmę marki – będą występować pod jedną, spójną nazwą Sanofi.
Myślenie, działanie i funkcjonowanie jako jeden podmiot - dzięki bardziej strategicznemu wykorzystaniu zasobów firmy jako całości - ma pozwolić lepiej odpowiadać na potrzeby pacjentów.
PRZECZYTAJ TAKŻE: Agnieszka Grzybowska-Zalewska nową prezes zarządu Sanofi
MZ: leki i wyroby medyczne, których może zabraknąć w Polsce. Na nowej liście 215 pozycji
Źródło: Puls Medycyny