Sanofi przedstawiło nowy logotyp i ujednoliconą markę

MS/Sanofi
opublikowano: 07-02-2022, 13:45

Sanofi zaprezentowało nową, ujednoliconą markę korporacyjną i nowe logo. Stawia na spójną komunikację wszystkich swoich marek.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
Firma Sanofi zaprezentowała nowe logo.
Fot. Pixabay

"Dwie fioletowe kropki symbolizują naukową podróż między punktem wyjścia – ciekawością i gotowością do kwestionowania status quo i pytania „a co jeśli?” - oraz linię mety - czyli momentem odkrycia innowacyjnych rozwiązań terapeutycznych mających wpływ na ludzkie życie" - wyjaśnia koncern.

Nowy logotyp firmy Sanofi.
Graf. sanofi.pl

Sanofi podkreśla, że nowe logo odzwierciedla nowy cel i ambicję Sanofi i jest zainspirowane prostym i zorientowanym na ruch kodem, charakterystycznym dla branży technologicznej.

Nowe logo to efekt trwającej transformacji

“Wywodząc się z różnych spółek, Sanofi jest dziś połączeniem wielu kultur, tożsamości i marek” - zwraca uwagę Sanofi.

Zdaniem Sanofi “nowy, ujednolicony wizerunek firmy jest głęboko zakorzeniony w tym dziedzictwie i po raz pierwszy łączy swoją różnorodną historię w jedną, wspólną tożsamość. Jest symbolem dotychczasowej drogi i manifestacją ambitnej strategii na przyszłość”.

Jak wyjaśnia Paul Hudson, CEO Sanofi, w 2019 r. firma uruchomiła strategię “Play to Win”, która koncentruje się na wykorzystaniu własnej platformy do innowacji zorientowanej na odkrywanie leków i szczepionek. - Nasza nowa marka jest naturalnym i ważnym krokiem naprzód w tej podróży i odzwierciedla spójny sposób pracy firmy na rzecz spełnienia naszej wspólnej ambicji, aby zmieniać oblicze medycyny - mówi.

Sanofi - jedna tożsamość

Firma poinformowała, że dotychczasowe nazwy działów biznesowych, wchodzące w skład firmy, czyli Sanofi Pasteur i Sanofi Genzyme, dedykowane odpowiednio szczepionkom i lekom wysokospecjalistycznym, podobnie jak wszystkie inne przejęte przez firmę marki – będą występować pod jedną, spójną nazwą Sanofi.

Myślenie, działanie i funkcjonowanie jako jeden podmiot - dzięki bardziej strategicznemu wykorzystaniu zasobów firmy jako całości - ma pozwolić lepiej odpowiadać na potrzeby pacjentów.

PRZECZYTAJ TAKŻE: Agnieszka Grzybowska-Zalewska nową prezes zarządu Sanofi

MZ: leki i wyroby medyczne, których może zabraknąć w Polsce. Na nowej liście 215 pozycji

Źródło: Puls Medycyny

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.