Reklamy leków OTC i suplementów diety mają największy wpływ na dochody telewizji

KJ
01-03-2017, 00:00

Wydatki reklamowe na produkty farmaceutyczne wyniosły w minionym roku 1,33 miliarda złotych netto i stanowiły w sumie 13 proc. rynku reklamowego w Polsce.

W dziesiątce najbardziej aktywnych reklamodawców telewizyjnych czołowe miejsca zajęli w 2016 roku producenci leków bez recepty oraz suplementów diety. Na pierwszym miejscu uplasował się Aflofarm, na drugim Polpharma, a czwarte zajęła US Pharmacia. Reklama produktów farmaceutycznych opiera się przede wszystkim na telewizji, która jest jak dotąd głównym medium docierającym do potencjalnych konsumentów. Rolę mediów wspierających odgrywają radio i prasa, przede wszystkim magazyny. Od roku 2012 nastąpił ponad dwukrotny wzrost wydatków na reklamę w magazynach. Wydatki w 2016 roku wyniosły w...
Zobacz dalszą część…

Dostęp do tego i wielu innych artykułów otrzymasz posiadając subskrypcję Pulsu Medycyny

Subskrypcja elektroniczna
  • Nieograniczony dostęp do treści „Pulsu Medycyny” przez 12 miesięcy
  • Kilkadziesiąt tysięcy archiwalnych artykułów
  • E-wydanie „Pulsu Medycyny”
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
124,00 100,81 zł netto
Prenumerata papierowa
  • Nieograniczony dostęp do treści „Pulsu Medycyny” przez 12 miesięcy
  • Kilkadziesiąt tysięcy archiwalnych artykułów
  • E-wydanie „Pulsu Medycyny”
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Papierowe wydanie „Pulsu Medycyny” co dwa tygodnie
178,20 zł 165,00 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Puls Medycyny

/ Reklamy leków OTC i suplementów diety mają największy wpływ na dochody telewizji
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.