Reklama leków: szykują się zmiany

Redakcja
opublikowano: 30-06-2009, 00:00

Resort zdrowia po raz kolejny znowelizuje rozporządzenie w sprawie reklamy leków. Zmiany będą dotyczyć emisji reklam przed i po audycjach radiowych i telewizyjnych. ;

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
Ostatnie zmiany, ograniczające w sposób istotny wizyty przedstawicieli medycznych w czasie godzin pracy lekarzy weszły w życie 1 grudnia 2008 r.
„Planowane są zmiany w zakresie dotyczącym emisji reklamy w blokach reklamowych emitowanych przed i po audycjach publicystycznych, dokumentalnych, popularnonaukowych i przeznaczonych dla dzieci. Z uwagi na wczesny etap prac, szczegółowe określenie planowanych zmian nie jest w tej chwili możliwe” – powiedział Pulsowi Medycyny Jakub Gołąb, rzecznik prasowy MZ.

Źródło: Puls Medycyny

Podpis: Redakcja

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.