Pomoc stomatologiczna w czasach epidemii COVID-19
W związku z epidemią COVID-19 w Polsce, sieć Medicover Stomatologia wprowadza system telekonsultacji „eDentysta” i udostępnia odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane przez pacjentów.
W związku z koronawirusem centra dentystyczne przyjmują pacjentów przede wszystkim w sytuacjach pilnych, w trybie dyżurów. Epidemiolodzy odradzają leczenie stomatologiczne ze względu na ryzyko przenoszenia się SARS-CoV-2.
W tej szczególnej sytuacji pacjenci poszukują informacji o tym, gdzie mogą otrzymać pomoc stomatologiczną w nagłych wypadkach, jakie przypadki wymagają natychmiastowej pomocy, a także jak realizować swój plan leczenia w tych okolicznościach.
Sieć Medicover Stomatologia poinformowała o wprowadzeniu usługi „eDentysta” oraz listy Q&A. To najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami przygotowanymi przez specjalistów z zakresu m.in. stomatologii zachowawczej, implantologii, protetyki, ortodoncji czy stomatologii dziecięcej. Pacjenci dowiedzą się z niego, które przypadki wymagają niezwłocznej konsultacji oraz kiedy wizytę bezpieczniej i bez szkody dla zdrowia lepiej odroczyć.
„eDentysta”, czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania - np. co zrobić w razie nagłego bólu zęba, wykruszenia części wypełnienia, złamania zęba, a także jak postępować w trakcie już rozpoczętego leczenia - oraz formularz do zadania pytania ekspertowi, dostępne są na stronie internetowej pod tym adresem.
Stomatologia w Medicover jest dostępna dla pacjentów zarówno w ramach abonamentów medycznych, jak i na zasadzie płatności za pojedyncze usługi. Centra Medicover Stomatologia zlokalizowane są w największych miastach na terenie całej Polski. Listę gabinetów, które pełnią dyżury stomatologiczne, można sprawdzić TUTAJ.
Źródło: Puls Medycyny
Podpis: KM, mat. pras.