Po leki nie tylko do apteki

Redakcja
opublikowano: 11-03-2009, 00:00

Leki w Internecie kupuje dwa razy mniej Polaków niż na stacjach benzynowych - wynika z badania przeprowadzonego przez Pentor Research International.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
Z roku na rok Polacy coraz rzadziej kupują leki: w 2006 r. deklarowało to 67 proc. respondentów, a 2007 r. - 62 proc. W 2008 r. ta wartość spadła do 52 proc.

Najczęściej w produkty medyczne zaopatrują się kobiety, osoby w wieku 40-49 lat i powyżej 60 lat oraz gospodynie domowe, emeryci i rolnicy.

Najpopularniejszym miejscem kupowania leków są apteki, z których korzysta 96 proc. badanych deklarujących kupowanie produktów medycznych. W małych sklepach zaopatruje się 14 proc. osób z tej grupy, a w hipermarketach - 11 proc. Natomiast tylko 1 proc. Polaków kupujących leki korzysta w tym celu z Internetu. Sieć jest pod tym względem mniej popularna nawet od stacji benzynowych, na których środki medyczne kupuje 2 proc. ankietowanych.


Źródło: Puls Medycyny

Podpis: Redakcja

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.