Noworoczne uderzenie reklamowe

  • Marta Markiewicz
11-01-2012, 00:00

W pierwszym tygodniu 2012 roku najczęściej reklamowaną marką okazał się Ibuprom. Na telewizyjne spoty US Pharmacia - producent leku - wydał ponad 2,3 mln zł. Za nim uplasowały się produkty ułatwiające realizację postanowień noworocznych - wspomagający odchudzanie Asystor Slim oraz Niquitin pomagający w zerwaniu z nikotynowym nałogiem.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
Telewizyjna kampania promocyjna jedenastu najsilniej reklamowanych marek kosztowała producentów leków ponad 18,2 mln zł. Najczęściej emitowanymi spotami były reklamy Nurofenu - 3473 emisje kosztowały koncern Reckitt Benckiser 1,65 mln zł. Firmą która poniosła największe nakłady na telewizyjną promocję swoich marek był w pierwszym tygodniu stycznia łódzki Aflofarm. Emisje reklam preparatów Herbapect, Asystor Slim, Esseliv, Neomag i Natur-Sept kosztowały producenta ponad 9,1 mln zł.

Reklama leków TOP 5 w tygodniu 2-8 stycznia 2012:
1. Ibuprom 2,3 mln zł
2. Herbapect 2,1 mln zł
3. Asystor Slim 1,9 mln zł
4. Esseliv 1,9 mln zł
5. Niquitin 1,8 mln zł

Źródło: Puls Medycyny

Podpis: Marta Markiewicz

Puls Medycyny

Praca i kariera / Noworoczne uderzenie reklamowe
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.