Nowa marka Polfy Warszawa

Marta Markiewicz
opublikowano: 21-12-2011, 00:00

Stołeczny producent leków chce wejść na rynek sprzętu medycznego. Nową marką Medic Zone sygnowane będą termometry, wagi i inne wyroby medyczne wykorzystywane w gospodarstwach domowych.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
Wyroby marki Medic Zone zaczną pojawiać się w aptekach w pierwszym kwartale 2012 roku. Dystrybutor – Polfa Warszawa – przewidziała trzy linie produktowe- ciśnieniomierze, termometry bezdotykowe oraz wagi z analizatorami tkanki tłuszczowej. Produkty pochodzić będą od producentów z Korei i Chin.

„Dystrybucja będzie budowana stopniowo. Docelowo, w perspektywie kilku miesięcy produkty będzie można kupić na terenie całej Polski, zarówno w dużych sieciach elektromarketów typu Media Markt czy Euro RTV AGD, jak i w dużych sieciach aptek i w specjalistycznych sklepach ze sprzętem medycznym” – zapowiada Tomasz Trela, rzecznik Polfy Warszawa.

Polfa wprowadzając na rynek nową markę, chce zapewnić polskim pacjentom dostęp do nowoczesnych produktów w rozsądnej cenie. „Mierzymy w najlepszy na rynku stosunek jakości do ceny”- przekonuje Tomasz Trela.

Źródło: Puls Medycyny

Podpis: Marta Markiewicz

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.