Miękkie sposoby na twarde efekty

oprac. Iwona Kazimierska
09-04-2014, 15:08

Strach przed bólem, wstyd odczuwany z powodu stanu uzębienia i ceny usług stomatologicznych to trzy najczęstsze powody odwlekania wizyty u dentysty — tak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę doradczą CMC Group. To problemy, z którymi lekarze dentyści powinni sobie jak najszybciej poradzić, aby zapewnić swojej praktyce kolejnych pacjentów.

Chociaż kwalifikacje zawodowe odgrywają niepodważalnie kluczową rolę w pracy lekarza, to jednak o sukcesie zawodowym ostatecznie zadecydują niedoceniane do tej pory tzw. kompetencje miękkie. Czym one są i dlaczego tak mocno wpływają na wynik finansowy gabinetów stomatologicznych? Dla pacjentów często bardziej istotne od kwalifikacji lekarza jest to, w jaki sposób są traktowani w gabinecie stomatologicznym. Na pytanie, która z cech i zachowań zespołu stomatologicznego jest najważniejsza dla zmniejszenia odczuwania wstydu, 54 proc. respondentów odpowiedziało, że uśmiech i miłe traktowanie, 22...

Zobacz dalszą część…

Dostęp do tego i wielu innych artykułów otrzymasz posiadając subskrypcję Pulsu Medycyny

Prenumerata elektroniczna
  • E-wydanie „Pulsu Medycyny” i „Pulsu Farmacji”
  • Nieograniczony dostęp do kilku tysięcy archiwalnych artykułów
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach
1-miesięczna
19,90 16,18 zł netto
12-miesięczna
199,00 161,79 zł netto
Prenumerata papierowa i elektroniczna 12-miesięczna
  • Papierowe wydanie „Pulsu Medycyny” (co dwa tygodnie) i dodatku „Pulsu Farmacji” (raz w miesiącu)
  • E-wydanie „Pulsu Medycyny” i „Pulsu Farmacji”
  • Nieograniczony dostęp do kilku tysięcy archiwalnych artykułów
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach
249,00 zł 230,55 zł netto
Najważniejsze dzisiaj
Puls Medycyny
Praca i kariera / Miękkie sposoby na twarde efekty
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.