Michał Pilkiewicz
Michał Pilkiewicz jest ekspertem w obszarze analiz rynku farmaceutycznego, trendów w Europie i regionie CEE, dystrybucji farmaceutycznej i bezpośredniej, handlu równoległego, budowie strategii dla hurtowni, sieci i szpitali.
Michał Pilkiewicz specjalizuje się w doradztwie i projektach z obszaru rozwoju strategicznego i CDD, oceny wpływu zmian technologicznych, regulacyjnych i prawnych na rynek, budowania relacji z organizacjami rządowymi, płatnikami i KOL. Jego ponad 30 letnie doświadczenie zawodowe obejmuje rynek farmaceutyczny, FMCG i e-commerce.

Michał Pilkiewicz
Przed dołączeniem do zespołu IQVIA w 2004 roku jako Commercial Director był związany w Polsce ze spółkami dystrybucyjnymi ORFE i ACP Pharma (OPG Group). W IQVIA (wcześniej IMS Health) pracował na stanowiskach Sales Director Poland, Regional Sales Director EE, Country Manager Poland i obecnie Director Supplier Services EE, gdzie odpowiada za 19 krajów w ramach Centralnej i Wschodniej Europy, Rosję oraz kraje CIS. W latach 2009-2010 CEO firmy Enovatis w branży e-commerce zarządzającej portalami wakacje.pl i easygo.pl. W latach 90. XX w. pracował w agencjach reklamowych i public relations, obsługując dużych międzynarodowych klientów oraz jako dyrektor marketingu w branży FMCG. Jako jeden z pierwszych w Polsce zdał w 1999 r. egzamin Professional Diploma in Marketing wydany przez The Chartered Institute of Marketing (CIM) z Londynu.
Dokonania w roku 2018:
- Monitorowanie wdrożenia w Europie Falsified Medicine Directive (Ustawa fałszywkowa)
- Koordynacja wdrożenia w spółkach IQVIA i wśród partnerów w Europie GDPR Directive (RODO)
- Szereg projektów doradczych w obszarze ochrony zdrowia i szerzenia best practices dla producentów, dystrybutorów i płatników
- Szereg prezentacji na konferencjach branżowych.
Źródło: Puls Medycyny