MedBiz Days - zarządzanie w sektorze ochrony zdrowia bez tajemnic

30-11-2016, 11:04

5-7 grudnia, Warszawa

Studenckie Koło Naukowe Biznesu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie  organizuje konferencję, której celem jest przybliżenie tematyki zarządzania w sektorze ochrony zdrowia studentom SGH oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

Wydarzenie ma wskazać, jakie możliwości i szanse rozwoju stwarza branża Healthcare oraz na czym w rzeczywistości polega praca w jednostkach związanych z ochroną zdrowia, takich jak  instytucje publiczne, korporacje oraz start-up’y. 

Podczas trzydniowej konferencji studenci wezmą udział w panelach dyskusyjnych, warsztatach prowadzonych przez partnerów merytorycznych i spotkaniach z przedstawicielami firm z sektora healthcare. 

Sesje tematyczne obejmą marketing, konsulting w sektorze healthcare oraz telemedycynę. Uczestnicy spróbują odpowiedzieć na pytania jak ważną rolę w przemyśle farmaceutycznym odgrywa brand management i reklama, jaki wpływ na promocję ma ustawa refundacyjna, czym charakteryzują się usługi doradcze w medycynie oraz jak rozwój technologii informatycznych wpłynie na przyszłość sektora. 

Branża healthcare jest wciąż tematyką niszową wśród studentów Szkoły Głównej Handlowej – niewiele firm z sektora promuje się na uczelni, a wiedza na temat możliwości rozwoju kariery w ochronie zdrowia jest znikoma. 

Projekt organizowany we współpracy z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym, którego studenci również są docelową grupą odbiorców. Niewielka ilość eventów akademickich na WUM stwarza potrzebę realizowania projektów informacyjnych dotyczących szans i możliwości rozwoju kariery, oraz promujących potencjalnych pracodawców

 

Harmonogram MedBiz Days

 

MARKETING DAY (5 grudnia):

• Takeda / 13:30 – 15:20 sala G-152 

„You don’t need to see your doctor anymore – ‘switch’ tendency transforms pharmacy” – English workshop

• Alcon (Novartis Company) / 15:20 – 17:00 sala G-152 

„Marketing – hasła, które działają w praktyce” – warsztat

• Deloitte Legal / 15:20 – 17:00 Aula VII 

„Jak prawo zmieniło marketing farmaceutyczny? 5 lat ustawy refundacyjnej” – prelekcja

• Znany Lekarz / 18:30 – 21:30 siedziba firmy

„Lekarz 2.0 – jak skutecznie promować usługi medyczne w Internecie?”

 

CONSULTING DAY (6 grudnia):

• EY / 11:40 – 13:20 sala C-5B

„Restrukturyzacja finansowa szpitala” – case study

• Simon Kucher & Partners / 13:30 – 15:10 sala C-5B

„Doradztwo biznesowe dla branży Life Sciences: szanse i obszary rozwoju młodych ludzi z perspektywy konsultantów” – warsztat

• FORMEDIS / 15:20 – 17:00 sala C-5C

„Opracowanie strategii funkcjonowania podmiotu leczniczego w świetle wyników audytu oraz zmian zachodzących na rynku ochrony zdrowia” – case study

 

TELEMEDICINE DAY (7 grudnia):

• LUX MED, SKN Informatyki Medycznej i Telemedycyny / 11:40 – 13:20 Aula III

„Gdzie kończy się science fiction, a zaczyna nowoczesna medycyna?” – panel dyskusyjny

• IBM / 15:20 – 17:00 sala C-1A

„Sztuczna inteligencja, która diagnozuje i leczy na przykładzie IBM Watson” – warsztat

• Znany Lekarz / 19:00 – 20:30 Aula VI

„Internet, cyferki, telemedycyna – transformacja sektora healthcare” – prelekcja

 

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Źródło: Puls Medycyny

Najważniejsze dzisiaj

Puls Medycyny

/ MedBiz Days - zarządzanie w sektorze ochrony zdrowia bez tajemnic
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.