LUX MED po raz 10. nagrodzony Gwiazdą Jakości Obsługi

MMD
opublikowano: 19-03-2019, 13:49

To już 12. edycja badania jakości obsługi, w którym o wynikach decydują sami konsumenci. Grupa LUX MED została wyróżniona w niej prestiżową nagrodą Gwiazda Jakości Obsługi 2019 w kategorii: Przychodnie i gabinety lekarskie.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna

Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 15 marca, w dniu, w którym na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Konsumenta. W imieniu Grupy LUX MED nagrodę odebrały Iwona Radko-Jarosińska, dyrektor Pionu Doświadczeń Pacjenta oraz Aneta Skibińska, dyrektor Departamentu Standardów Niemedycznych w Pionie Doświadczeń Pacjenta.

Zobacz więcej

Grupa LUX MED

"Nagroda Gwiazda Jakości Obsługi 2019 jest dla nas szczególnie ważna, ponieważ o jej przyznaniu decydują sami pacjenci. Cieszymy się, że docenili oni profesjonalizm i zaangażowanie naszego personelu oraz całej Grupy" – powiedziała Anna Rulkiewicz, prezes Grupy LUX MED.

Nagrody przyznawane są na podstawie przeprowadzonego badania satysfakcji klientów, składającego się z czterech etapów. Pierwszy ma charakter sondażu konsumenckiego, który jest prowadzony przez cały rok. Następnie, na podstawie opinii, wyłaniane są firmy, charakteryzujące się najwyższymi wskaźnikami jakości obsługi. Później, przy współpracy z ekspertami z SecretClient, przeprowadzane jest badanie ankietowe na próbie 1685 respondentów. Firmy, które uzyskują najwyższe oceny konsumentów oraz pozytywnie wyróżniają się na tle innych firm w swojej branży, otrzymują prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi.

LUX MED zdobył nagrodę w tym konkursie już po raz 10. (w 2017 roku zdobył Gwiazdę Dekady).

Źródło: Puls Medycyny

Podpis: MMD

× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.