Lekarze wygrali z tabloidem

Jolanta Grzelak-Hodor
opublikowano: 24-01-2011, 00:00

Naczelna Izba Lekarska wygrała proces wytoczony wydawcy "Faktu"- Ringier Axel Springer. Tabloid będzie musiał przeprosić za naruszenie dóbr osobistych lekarzy .

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
Gazeta w maju 2006 roku, podczas strajków lekarskich, nazwała „terrorystami” siedmiu lekarzy ze Śląska, którzy rzekomo odmawiali leczenia pacjentów.

Sąd Okręgowy w Warszawie w całości uznał pozew NIL i uznał ją za stronę pokrzywdzoną. Sąd nakazał „Faktowi” zamieszczenie na pierwszej przeprosin z odesłaniem na ostatnią – okładkową stronę, gdzie na 90 proc. powierzchni ma się znaleźć pełne oświadczenie w tej sprawie oraz nagłówek o wysokości 3 centymetrów z napisem "Przepraszamy lekarzy". Wyrok nie jest prawomocny.

Źródło: Puls Medycyny

Podpis: Jolanta Grzelak-Hodor

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.