Kosmetyki Adamedu

Edyta Szewerniak-Milewska
opublikowano: 11-06-2010, 00:00

Inside to nowa marka innowacyjnych dermokosmetyków. Wprowadza je na rynek polska firma farmaceutyczna Adamed.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
Za leki OTC i dermokosmetyki odpowiada w firmie nowy dział Adamed Consumer Healthcare, utworzony w ubiegłym roku. Markę Inside tworzą obecnie trzy linie produktowe: Prebiotyne – do skóry trądzikowej, oraz przeciwzmarszczkowe serie Synactive 30+ i Synactive 40+. Firma zapowiada rozwój kolejnych linii dla innych grup wiekowych i problemów dermatologicznych.

Wszystkie produkty Inside są hipoalergiczne, bezzapachowe i nie zawierają konserwantów. Ich skuteczność i bezpieczeństwo są potwierdzone w testach dermatologicznych i alergologicznych.

„Kobiety oczekują widocznych i trwałych efektów działania dermokosmetyków. Oferowane przez nas preparaty powstają przy wykorzystaniu nie tylko wysokich standardów farmaceutycznych, ale także opatentowanych formuł, będących najnowszymi rozwiązaniami medycyny i kosmetologii. Wierzymy, że nasze bogate doświadczenie w dziedzinie medycyny to klucz do osiągnięcia sukcesu na rynku dermo kosmetyków” - mówi Małgorzata Adamkiewicz, wiceprezes, dyrektor zarządzający firmy Adamed.

Analitycy szacują, że polski rynek dermokosmetyków może w tym roku osiągnąć wartość 1 mld zł. Zdaniem ekspertów PMR najszybciej rosnącą kategorią są preparaty przeciw starzeniu. Blisko jedną czwartą kosmetyków do pielęgnacji twarzy w Polsce sprzedają apteki. Jeszcze większy, bo 37-proc. udział w sprzedaży aptecznej mają preparaty przeciwtrądzikowe.


Źródło: Puls Medycyny

Podpis: Edyta Szewerniak-Milewska

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.