Koniec z tradycyjną reklamą leków? “Big pharma” szuka nowych rozwiązań marketingowych

JW/fiercepharma.com
opublikowano: 22-04-2022, 12:01

Fundacja Merck porzuca tradycyjne narzędzia marketingowe na rzecz nowych rozwiązań na dotarcie do pacjentów. Jak podkreśla, chodzi o skuteczne rozwiązywanie najpilniejszych problemów zdrowotnych w społeczeństwie. Nowa formuła w pierwszej kolejności ma trafić do mieszkańców Afryki.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
Fundacja Merck, filantropijne ramię koncernu lekowego Merck, uruchomiła nowy program telewizyjny.
Fot. iStock

Przyzwyczailiśmy się do tego, że firmy farmaceutyczne serwują nam reklamy przedstawiające przykłady osób, które pokonują swój problem zdrowotny za pomocą specyfiku marki „x”. Tymczasem Fundacja Merck porzuca tradycyjne narzędzia marketingowe na rzecz nowych rozwiązań na skuteczne dotarcie do pacjentów.

Inna twarz koncernu lekowego. W Afryce ruszył program telewizyjny

Fundacja Merck, filantropijne ramię koncernu lekowego Merck, uruchomiła nowy program telewizyjny, który trwa ponad 30 minut - informuje serwis fiercepharma.com. Audycja pod tytułem “Our Africa by Merck Foundation” ma przedstawiać osoby znane publicznie w dziedzinie kultury i sztuki i być głosem społecznym w wielu krytycznych i wrażliwych kwestiach zdrowotnych, dotykających Afryki - takich jak zapobieganie i leczenie cukrzycy, wspieranie edukacji dziewcząt czy przełamywanie piętna dotyczącego niepłodności.

Tematem przewodnim pierwszego odcinka programu będzie cukrzyca. Założeniem jest brak bezpośredniej reklamy leków. Od tego miesiąca program telewizyjny jest nadawany w Kenii, Ugandzie i Ghanie.

PRZECZYTAJ TAKŻE: MZ publikuje majowy wykaz leków refundowanych

Krajowi Producenci Leków z nowym zarządem

Źródło: Puls Medycyny

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.