Koncern Yahoo mobilizuje do ruchu swoich pracowników

AD, Bloomberg BusinessWeek
opublikowano: 18-07-2013, 12:53

Dostaniesz drogi gadżet, jeśli przejdziesz piechotą min. 5 km dziennie - taką propozycję złożył swoim amerykańskim pracownikom internetowy koncern Yahoo!. Drogim gadżetem jest inteligentna bransoletka Jawbone Up, warta 129,99 USD.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna

Bransoletka Jawbone Up to gadżet nie bylejaki, bowiem podbija od kilku miesięcy zarówno rynek amerykański jak i europejski. W skrócie jest to niewielki komputer z technologią Apple'a schowaną w nadgarstkowej plastikowej opasce (różne kolory/rozmiary), który pilnuje zdrowego stylu życia swojego użytkownika: mierzy długość i jakość snu, liczbę spożytych lub spalonych kalorii lub liczbę przebytych piechotą lub przejechanych rowerem kilometrów.

Koncern Yahoo! oferuje ją za darmo każdemu ze swoich 11 tysięcy pracowników, który zobowiąże się przejść piechotą przynajmniej 100 mil czyli 161 km w ciągu miesiąca. Daje to dziennie minimum 5,3 km.

Akcja jest całkowicie dobrowolna - zapewnia anonimowy reprezentant koncernu w rozmowie z tygodnikiem "Bloomberg Businessweek". Ma to być część ogólnego firmowego programu wspierania zdrowia i dobrego samopoczucia pracowników oraz sprawić, że "yahoo będzie absolutnie najlepszym miejscem do pracy". 

Na razie nie wiadomo, ilu pracowników włączyło się do akcji i otrzymało prozdrowotne elektroniczne opaski. Wiadomo jednak, że inicjatywa pomoże przede wszystkim firmie Jawbone, której członkiem zarządu została wiosną tego roku pani prezes Yahoo! Marissa Mayer.

 

Źródło: Puls Medycyny

Podpis: AD, Bloomberg BusinessWeek

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.