Klinika24 - nowoczesna platforma medyczna dla lekarzy

  • materiał partnera
opublikowano: 29-04-2022, 12:18

Zapotrzebowanie na specjalistyczną opiekę medyczną z roku na rok stale wzrasta. Sytuacja epidemiologiczna wymusiła szybkie opracowanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie ochrony zdrowia, co wpłynęło na dynamiczny rozwój telemedycyny. Jednocześnie wzrosły oczekiwania co do jakości oraz dostępu do świadczeń medycznych.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna

Pandemia wirusa SARS-CoV-2 niewątpliwie wpłynęła na kształt relacji lekarz-pacjent, a także zmieniła sposób postrzegania kontaktów z placówkami medycznymi. Nowoczesny pacjent oczekuje obecnie profesjonalizmu, wygody i niezawodności. Coraz częściej szuka usług medycznych, wizytówki lekarza czy możliwości umówienia wizyty w Internecie. Aby wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom, powstała Klinika24.

Klinika24 - wygodna obsługa pacjenta i profesjonalny wizerunek w sieci

Klinika24 umożliwia placówkom medycznym oraz lekarzom prowadzącym praktykę indywidualną zwiększenie swojej obecności w Internecie, a tym samym budowanie wizerunku oraz pozyskiwanie nowych pacjentów. W jej skład wchodzą gotowe, sprawdzone narzędzia, usprawniające codzienne prowadzenie działalności, takie jak rejestracja online, a także rozwiązania z zakresu telemedycyny, pozwalające na rozszerzenie dotychczasowych usług, między innymi o wideokonsultacje.

E-rejestracja i skuteczne przypomnienia o wizycie

Puste “okienka” w grafiku nie pozwalają na efektywne wykorzystanie czasu pracy. Platforma Klinika24 umożliwia lekarzowi udostępnienie swojego terminarza pacjentom. Dzięki temu mogą oni samodzielnie wybrać, korzystając z mobilnej aplikacji MojeZdrowie24, najbardziej dogodny dla siebie termin, bez konieczności wykonywania połączenia telefonicznego w godzinach pracy recepcji. To łatwy sposób na zwiększenie ilości udzielanych konsultacji, dotarcie do nowych pacjentów i oszczędność czasu. Dodatkowo, system wysyła powiadomienie przed zbliżającą się wizytą, co pomaga zminimalizować liczbę ”pacjentów widmo”.

Płatności online, rozliczenia i raporty

Obsługa procesu płatności w systemie Klinika24 bierze pod uwagę wygodę pacjenta, a także placówki medycznej lub lekarza prowadzącego indywidualną praktykę medyczną. Pacjent ma wybór metody płatności - może skorzystać z wygodnej płatności za pomocą przelewu online lub szybkiego przelewu mobilnego BLIK. Platforma z kolei automatycznie księguje usługi, zajmuje się również wystawianiem dokumentów sprzedaży, obsługą zwrotów i generowaniem raportów rozliczeniowych. Wszystkie płatności i faktury za zrealizowane wizyty online oraz korzystanie z platformy są zgromadzone w jednym miejscu, zapewniając porządek w dokumentach i prowadzonej działalności.

Korzystne warunki dołączenia

Platforma działa w oparciu o model FFS (free-for-service) - prosta wizytówka i korzystanie z usługi jest bezpłatne. Dlatego do społeczności może dołączyć każdy lekarz czy placówka medyczna i w kolejnym kroku zdecydować o rozszerzeniu usługi o dodatkowe opcje w ramach abonamentu.

Sprawdź nasze produkty: Gabinet Komfort i HIS Plus.

Bezpieczny przepływ dokumentacji pomiędzy lekarzem a pacjentem

Platforma Klinika24 umożliwia zarządzanie elektroniczną dokumentacją medyczną, w tym wystawianie e-recept, e-skierowań oraz e-zwolnień. Dzięki integracji z aplikacją MojeZdrowie24 pacjent ma podgląd e-dokumentacji medycznej i może ją udostępniać zdalnie lekarzowi na kolejnych wizytach.

Zautomatyzowany przepływ informacji między platformą a aplikacją MojeZdrowie24 usprawnia przebieg wizyty czy telekonsultacji, dzięki czemu więcej uwagi można poświęcić rzeczywistym problemom pacjenta.

Co nas wyróżnia?

Klinika24 to obecnie jedyna na rynku usługa, która umożliwia połączenie internetowej wizytówki lekarza lub placówki medycznej z systemem ułatwiającym zarządzanie gabinetem lub dużą jednostką medyczną. Jej przewaga wynika ze zintegrowania funkcjonalności i udogodnień, które dotychczas nie były dostępne w postaci jednego spójnego systemu.

Dziennik zdrowia pacjenta

Nowy system został zintegrowany z aplikacją MojeZdrowie24, z której korzysta już ponad 25 tys. pacjentów! Umożliwia ona prowadzenie elektronicznego dziennika zdrowia: zapisywania pomiarów podstawowych parametrów, takich jak ciśnienie tętnicze krwi, poziom glikemii, czy saturacji, przechowywanie dokumentacji medycznej i wyników badań, a także ich udostępnianie podczas konsultacji lekarskiej (zarówno online, jak i stacjonarnie). Aplikacja MojeZdrowie24 to również narzędzie umożliwiające pacjentom rezerwowanie wizyt online u specjalistów korzystających z platformy Klinika24.

Aplikacja dedykowana jest pacjentom i służy do budowania świadomości zdrowotnej oraz zaangażowania w leczenie, co korzystnie wpływa na jego efekty.

Dopasowanie do potrzeb klienta

Komponenty wchodzące w skład Kliniki24 to rozwiązania dopasowane do potrzeb różnych grup docelowych. Niezależnie od skali działalności, zarówno indywidualna praktyka, jak i większa placówka może skorzystać z udogodnień w sferze marketingu, realizowania wizyty (w tym obsługi wideokonsultacji), zarządzania dokumentacją oraz budowania społeczności pacjentów zaangażowanych w proces leczenia.

Profesjonalny wizerunek portalu

Wizytówka lekarza lub placówki prezentuje najistotniejsze dla pacjenta informacje, bez zbędnych danych. Przemyślany projekt umożliwia profesjonalne przedstawienie podmiotu medycznego w internecie i lepsze pozycjonowanie usług.

Dla kogo najlepszy będzie system Kliniki24?

Oferta Kliniki24 skierowana jest zarówno do lekarzy prowadzących indywidualną praktykę, jak i placówek medycznych, chcących dotrzeć ze swoją ofertą świadczeń do jak najszerszego grona odbiorców. Budowa własnego wizerunku to podstawa rozwoju i pozyskiwania nowych pacjentów, dlatego naszą ofertę polecamy w szczególności:

  • lekarzom i przychodniom, chcącym pozyskać nowych pacjentów, zadbać o swój wizerunek i wsparcie marketingowe, wystawić swoje usługi online oraz wyposażyć się w system usprawniający prowadzenie indywidualnej praktyki lekarskiej lub przychodni,
  • zarządzającym większymi placówkami (szpitale i centra medyczne), którzy chcą wypromować placówkę, zapewnić jej widoczność w sieci, a także otrzymać pomoc w jej prowadzeniu i pracować w nowoczesnym systemie klasy HIS,
  • pozostałym pracownikom ochrony zdrowia, którzy chcą pracować z dowolnego miejsca na świecie dzięki telemedycynie i wideokonsultacjom,
  • specjalistom wykonującym samodzielne i inne zawody medyczne, takie jak: stomatolog, rehabilitant czy dietetyk.

Źródło: Puls Medycyny

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.