Jak pacjenci oceniają pomoc Rzecznika Praw Pacjenta? RPP chce to sprawdzić

JW/RPO
opublikowano: 01-09-2022, 10:11

Od 1 września 2022 r. Biuro Rzecznika Praw Pacjenta rozpoczyna projekt badania satysfakcji klientów. Urzędnicy chcą sprawdzić, czy Biuro spełnia oczekiwania osób, które kontaktują się z Rzecznikiem w sprawach dotyczących praw pacjenta.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
Biuro RPP zbada satysfakcję klientów.
Biuro RPP zbada satysfakcję klientów.
Fot. Biuro RPP

Jak wyjaśnia RPP, badanie wynika z potrzeby uzyskania wiedzy na temat oczekiwań osób kontaktujących się z Biurem Rzecznika Praw Pacjenta. Ocena poziomu satysfakcji z usług świadczonych przez urząd ma pozwolić na poznanie jego mocnych i słabych stron oraz pokazać sposób postrzegania wizerunku Rzecznika przez interesariuszy.

Biuro RPP chce poprawić jakość usług

Badanie obejmie obszary funkcjonowania urzędu, które związane są z bezpośrednią obsługą zwracającego się o pomoc obywatela, m. in. za pośrednictwem Telefonicznej Informacji Pacjenta.

Pracownicy Biura będą oddzwaniać do kontaktujących się z nami osób, prosząc o opinię na temat przeprowadzonej rozmowy. W ten sposób RPP chce poprawić jakość usług.

PRZECZYTAJ TAKŻE: RPP może wstąpić do sprawy cywilnej o naruszenie praw pacjenta nawet na etapie kasacji

Pacjent ma prawo czy obowiązek skorzystania ze szpitalnego depozytu? RPP wyjaśnia wątpliwości

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.