Jak pacjenci oceniają pomoc Rzecznika Praw Pacjenta? RPP chce to sprawdzić
Od 1 września 2022 r. Biuro Rzecznika Praw Pacjenta rozpoczyna projekt badania satysfakcji klientów. Urzędnicy chcą sprawdzić, czy Biuro spełnia oczekiwania osób, które kontaktują się z Rzecznikiem w sprawach dotyczących praw pacjenta.

Jak wyjaśnia RPP, badanie wynika z potrzeby uzyskania wiedzy na temat oczekiwań osób kontaktujących się z Biurem Rzecznika Praw Pacjenta. Ocena poziomu satysfakcji z usług świadczonych przez urząd ma pozwolić na poznanie jego mocnych i słabych stron oraz pokazać sposób postrzegania wizerunku Rzecznika przez interesariuszy.
Biuro RPP chce poprawić jakość usług
Badanie obejmie obszary funkcjonowania urzędu, które związane są z bezpośrednią obsługą zwracającego się o pomoc obywatela, m. in. za pośrednictwem Telefonicznej Informacji Pacjenta.
Pracownicy Biura będą oddzwaniać do kontaktujących się z nami osób, prosząc o opinię na temat przeprowadzonej rozmowy. W ten sposób RPP chce poprawić jakość usług.
PRZECZYTAJ TAKŻE: RPP może wstąpić do sprawy cywilnej o naruszenie praw pacjenta nawet na etapie kasacji
Pacjent ma prawo czy obowiązek skorzystania ze szpitalnego depozytu? RPP wyjaśnia wątpliwości
Źródło: Puls Medycyny