Firmy usprawniają systemy IT

Marta Markiewicz
25-02-2011, 00:00

Neuca oraz Polfa Łódź wzmacniają systemy sprzedażowe i  stawiają na lepsze zarządzanie sprzedażą i logistyką. Mają im w tym pomóc mobilne systemy informatyczne.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
Łódzki producent leków wdrożył w dywizji sprzedaży dostarczony przez Sagra Technology system Emigo – ma on wesprzeć zarządzanie relacjami z klientami (CRM) i ułatwić przedstawicielom Polfy Łódź podgląd stanów magazynowych firmy podczas wizyt w szpitalach i aptekach. W firmie trwa również wdrażanie usługi Integra.

„Wdrożenie usług Integra jeszcze trwa, ale prace informatyczne postępują i w niedługim czasie uzyskamy dokładny podgląd stanów magazynowych we wszystkich podmiotach, z którymi współpracujemy. Każdy z handlowców będzie miał także dokładny podgląd pełnej historii klienta i dostęp do danych o wcześniejszych zamówieniach oraz ich realizacji” – mówi Tadeusz Niedziałkowski, dyrektor ds. sprzedaży w Polfie Łódź. Władze spółki liczą, że po wdrożeniu wszystkich rozwiązań informatyczno-sprzedażowych wzrośnie wydajność pracy przedstawicieli handlowych i jednocześnie nastąpi silniejsza integracja z dystrybutorami leków.

„Na pełne efekty wdrożenia trzeba poczekać jeszcze kilka miesięcy. Z systemem Emigo wiążemy duże nadzieje i oczekujemy sporych oszczędności, poprawy efektywności pracy, a w efekcie wyższej sprzedaży” – mówi Tadeusz Niedziałkowski.

Asseco dla firmy Neuca

Na poprawę rozwiązań informatycznych stawia również toruńska Neuca. Spółka zdecydowała się na wdrożenie aplikacji Mobile oferowanej przez Asseco Business Solution.

„Wspólnie z zespołem projektowym Grupy Neuca stworzyliśmy system, którego funkcjonalność spełnia wszelkie wymagania branży farmaceutycznej. Głównym celem wdrożenia takiej aplikacji był wzrost wydajności pracy, a co za tym idzie, lepsze wyniki ze sprzedaży oraz rosnące grono zadowolonych kontrahentów” – wyjaśnia Dariusz Czechowski, szef Wydziału Wdrożeń Systemów Mobilnych w Asseco Business Solutions.

Rozwiązanie wdrożone przez dystrybutora leków wykorzystywane jest obecnie przez blisko 300 handlowców i jego głównym zadaniem jest poprawa efektywność pracy przedstawicieli w terenie. Ponadto system Asseco BS udoskonalił także obsługę skierowanego do aptek programu partnerskiego „Świat Zdrowia” prowadzonego online.

Źródło: Puls Medycyny

Podpis: Marta Markiewicz

Najważniejsze dzisiaj
Tematy
Puls Medycyny
Praca i kariera / Firmy usprawniają systemy IT
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.