10 korzyści ze zdalnego monitoringu pacjentów

materiał partnera
opublikowano: 26-05-2020, 09:29

Dzięki rozwojowi technologii, dzisiejsza medycyna ma możliwość wprowadzania coraz lepszych rozwiązań, działających na korzyść personelu medycznego, placówek oraz pacjentów. To połączenie nauki, doświadczenia i technologii, których wynikiem jest wysoka wydajność usług medycznych. Przykładem technologicznego wsparcia jest telemedycyna, która umożliwia zdalny monitoring pacjentów.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna

Dlaczego potrzeba zmian?

Rynek zdrowia mierzy się z wieloma problemami, a niezadowolenie narasta po obu stronach – zarówno u pacjentów, jak i personelu medycznego. W Polsce brakuje lekarzy, kolejki do specjalistów się wydłużają, a leczenie jest oddalone w czasie, przez brak szybkiego kontaktu z lekarzem i co za tym idzie - bezzwłocznej interwencji medycznej.

Zdalny monitoring pacjentów wychodzi naprzeciw wielu problemom, proponując rozwiązania telemedyczne, a wraz z nimi:

  1. Wygodę personelu medycznego i pacjentów
  2. Oszczędność czasu
  3. Bezpieczeństwo pacjentów w każdym miejscu i czasie
  4. Lepszy dostęp do kompletnych danych medycznych
  5. Trafną diagnostyka, dzięki innowacyjnym rozwiązaniom technologii i dokładniejszej konsultacji lekarskiej
  6. Nowoczesną i skuteczną profilaktykę
  7. Większe zaangażowanie pacjentów w monitorowanie stanu zdrowia
  8. Szybkie wdrożenie ścieżki terapeutycznej, dzięki trafnej i przyspieszonej diagnozie
  9. Odciążenie personelu medycznego w pracy z dokumentami
  10. Redukcję kosztów opieki medycznej

Znajdź dokładniejsze informacje w bezpłatnym materiale: Zdalny Monitoring Pacjentów - Transformacja opieki medycznej w kierunku rozbudowanego ekosystemu e-zdrowia

Źródło: Puls Medycyny

Podpis: materiał partnera

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.