Wnioski refundacyjne tylko w wersji elektronicznej

Ministerstwo Zdrowia przypomina, że 31 grudnia 2017 r. minął okres przejściowy na składanie wniosków refundacyjnych w formie papierowej. Obecnie należy je składać przez System Obsługi List Refundacyjnych (SOLR).

„Przypominamy o konieczności założenia konta Administratora Lokalnego Wnioskodawcy w SOLR. Brak aktywnego konta uniemożliwi złożenie wniosków refundacyjnych” – tłumaczą urzędnicy.

Jednocześnie resort zaprasza 25 stycznia w godz. 11-13 do udziału w kolejnym szkoleniu, na którym zostaną zaprezentowane wszystkie funkcjonalności Systemu Obsługi List Refundacyjnych. Jest ono adresowane do osób, którym nie udało się wziąć udziału w poprzedniej edycji szkolenia, a odbędzie się w siedzibie Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia przy ul. Dubois 5A w Warszawie. Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego MZ prosi o zgłaszanie maksymalnie dwóch osób.

Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie CSIOZ (https://spotkanie-solr.csioz.gov.pl/). Trzeba go wypełnić i przesłać do 19 stycznia do godz. 16.

 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione.

Komentarze

Polecamy

Newsletter

Zapisz się do bezpłatnego newslettera Pulsu Medycyny.
Podaj swój email.